VERKKOKAUPPA:
Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus.

VARASTOMYYMÄLÄ:
Varastomyymälästämme ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto-oikeus. Tuotteen voi vaihtaa toiseen tuotteeseen tai lahjakorttiin.
(Tuotteilla ei ole palautusoikeutta.)

❤️ 1–2 parin palautus on ilmainen
❤️ 3 tai useamman parin palautusmaksu on 8,90€
❤️ Vaihto: Ilmoita palautuksesta ja tee uusi tilaus verkkokaupassamme, kiitokset!

PALAUTUS:

HUOM. PALAUTUKSET VAIN POSTIN KAUTTA
tai suoraan varastomyymälään (tarkista aukiolot: https://bellissima.fi/pages/aukioloajat)

1. IHAN ENSIMMÄISEKSI OTA YHTEYTTÄ BELLISSIMAAN!

Saat sitten tarkemmat ohjeet palautusta varten. Palautus on ilmainen 1-2 palautettavalle kenkäparille. 3 tai useamman kenkäparin palautusmaksu on 8,90€, vähennämme maksun automaattisesti palautettavasta summasta.

Jos palautuspaketin lähettää omatoimisesti omalla kustannuksella ilman, että ottaa yhteyttä Bellissimaan etukäteen, emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja.

Voit ilmoittaa palautuksesta kätevästi joko:

A) Oman asiakastilisi kautta. Kirjaudu ensin sisään omalle tilillesi verkkokaupassamme ja valitse listalta tilaus, jonka tuotteita haluat palauttaa. Tilauksen tiedoissa valitse "Pyydä palautusta" ja pääset ilmoittamaan palautuksesta. Vastaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä ja saat palautusohjeet.

B) Tai ottamalla yhteyttä sähköpostitse (info@bellissima.fi). Kerro viestissäsi palautettavien tuotteiden tuotenumerot. Kerro myös, jos haluat vaihtaa palautettavat tuotteet ja mihin tuotteisiin haluat vaihtaa ne.

2. Pyydämme ystävällisesti varmistamaan, että palautettavat tuotteet ovat: 

★ myyntikelpoisia eli käyttämättömiä
★ siistejä (tuotteissa ei ole esim. eläinten karvoja,
 tarkista myös kenkien pohjat)
★ pakattu alkuperäiseen kenkälaatikkoonsa.

3. Palauta tuotteet saamiesi ohjeiden mukaan.

4. Voit käyttää halutessasi alkuperäistä tilauksen postituspussia, teippaa pussi vain hyvin kiinni, että se kestää reissun perille Bellissimaan ilman vahinkoja.

5. Tuotteet on mahdollista palauttaa vain Postin kautta, tilauksen alkuperäisellä toimitustavalla ei ole merkitystä. 

Tai tuotteet voi myös palauttaa tuomalla palautettavat tuotteet Arabian varastomyymälään (tarkista aukiolot: https://bellissima.fi/pages/aukioloajat).

6. Vastaanotettuamme palautuspaketin tarkistamme tuotteet. Kun kaikki on ok, palautamme rahat tilauksen alkuperäiselle maksutavalle. Koko Bellissiman verkkokaupan maksuliikenne hoidetaan turvallisesti ja automaattisesti luotettavien maksunvälittäjien (Paytrail, PayPal) kautta.

7. HUOM. Noutamaton tilaus ei ole palautus. Bellissimaan takaisin palautuvista noutamattomista paketeista veloitamme 20,00€ käsittely- ja toimitusmaksua. Vähennämme maksun automaattisesti palautettavasta summasta.

8. Emme lunasta postiennakkona lähetettyä palautusta.

9. Vaadi Postista palautuskuitti todisteeksi palautuksestasi ja säilytä se. Emme korvaa kadonnutta pakettia ilman palautuskuittia.

VAIHTO:

Jos haluat vaihtaa tuotteita, tee uusi tilaus verkkokaupassamme.

Jos sinulle tulee kysyttävää, ole toki yhteydessä: info@bellissima.fi.