Ostoskori

Sulje ostoskori

VERKKOKAUPPA:
Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.

VARASTOMYYMÄLÄ:
Varastomyymälästämme ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto-oikeus. Tuotteen voi vaihtaa toiseen tuotteeseen tai lahjakorttiin. (Tuotteilla ei ole palautusoikeutta.)

Palautuskulut

Palautuksesta veloitamme palautuskuluja aina 4,90 €, summa vähennetään automaattisesti palautettavasta summasta.

Ilmaisen toimituksen raja on 100€/tilaus. Jos tilauksen arvo jää palautuksen jälkeen alle 100€, toimituskulut 4,90€ jäävät asiakkaan maksettavaksi ja ne vähennetään palautettavasta summasta palautuskulujen lisäksi.

Jos haluat vaihtaa tuotteita, palautettavat tuotteet palautetaan normaalin palautuskäytännön mukaan ja veloitamme palautuskuluja aina 4,90€. Muokkaamme tilausta asiakkaan puolesta vaihdettavista uusista tuotteista. Vaihdosta uusiin tuotteisiin emme veloita uusia toimituskuluja, tällöin lähetämme uudet kengät joko Postin Postipakettina tai Matkahuollon Lähellä-pakettina. (Jos asiakas haluaa paketille kotiinkuljetuksen Postin tai Matkahuollon kautta, veloitamme kotiinkuljetuksesta normaalin toimitusmaksun 9,90€.)

Vaihtaessasi tuotteita, toimi näin:

IHAN ENSIMMÄISEKSI OTA YHTEYTTÄ BELLISSIMAAN, KOSKA:

Saat palautuspaketin lähettämistä varten joko Postin Helposti-koodin tai Matkahuollon aktivointikoodin.

Varmistamme samalla, että haluamasi uudet tuotteet löytyvät meiltä hyllystä ja voimme varata ne Sinulle.

Voit ilmoittaa vaihdosta/palautuksesta kätevästi yhteydenottolomakkeen kautta tai ottamalla yhteyttä sähköpostitse (info@bellissima.fi).

Palauta sitten tuotteet alla olevien palautusohjeiden mukaan saatuasi meiltä koodin paketin lähettämistä varten.

SEURAAVAKSI TAPAHTUU:

Muokkaamme tilaustasi ja tarkistamme erotuksen palautettavien ja uusien tuotteiden hinnassa. Otamme tässä myös huomioon palautuskulut. Ks. lisätietoja vähennettävistä palautuskuluista ylempää tältä sivulta.

Jos vaihdossa Sinulle tulee lisää maksettavaa, lähetämme maksulinkin sähköpostiisi. Lähetämme uudet tilalle lähetettävät tuotteet heti, kun olemme vastaanottaneet onnistuneen maksusuorituksen, sekä olemme vastaanottaneet lähettämäsi palautuspaketin ja tarkistaneet, että palautetut tuotteet ovat ok.

Jos vaihdettavat tuotteet ovat edullisempia, palautamme sinulle erotuksen heti, kun olemme vastaanottaneet lähettämäsi palautuspaketin ja tarkistaneet, että palautetut tuotteet ovat ok.

Kaikki maksuliikenne hoidetaan turvallisesti ja automaattisesti luotettavan Paytrail-maksunvälittäjämme kautta.

Palauttaessasi tuotteita, toimi näin:

1. IHAN ENSIMMÄISEKSI OTA YHTEYTTÄ BELLISSIMAAN, KOSKA:

Saat palautuspaketin lähettämistä varten joko Postin Helposti-koodin tai Matkahuollon aktivointikoodin.

Näin palautuskulut ovat 4,90€. Jos paketin lähettää omatoimisesti omalla kustannuksella ilman, että ottaa yhteyttä Bellissimaan etukäteen, emme korvaa asiakkaalle palautuksesta aiheutuneiden kulujen ja 4,90 € välistä erotusta.

Voit ilmoittaa vaihdosta/palautuksesta kätevästi yhteydenottolomakkeen kautta tai ottamalla yhteyttä sähköpostitse (info@bellissima.fi).

2. Varmista, että tuotteet ovat myyntikelpoisia eli käyttämättömiä ja pakattu alkuperäiseen kenkälaatikkoonsa.

3. Tuotteet voi palauttaa joko Postin tai Matkahuollon kautta kirjoittamalla Bellissimasta saamasi Postin Helposti-koodi tai Matkahuollon aktivointikoodi paketin päälle. Kirjoita lisäksi Bellissiman osoitetiedot ja puhelinnumero:

Bellissima/Sparkling Shoes Ky
Kotisaarenkatu 3 (H-rapun viereinen tila)
00560 Helsinki
Puh. 0400 956 786

4. Voit käyttää halutessasi alkuperäistä tilauksen postituspussia, teippaa pussi vain hyvin kiinni, että se kestää reissun perille Bellissimaan ilman vahinkoja.

5. Huomioithan, että palautustapa (Posti tai Matkahuolto) määräytyy automaattisesti alun perin tilaukseen valitun toimitustavan mukaan.

Tuotteet voi palauttaa myös tuomalla palautettavat tuotteet Arabian varastomyymälään varastomyyntipäivien aukioloaikoina tai erikseen sovittuna aikana.

6. Vastaanotettuamme palautuspaketin tarkistamme tuotteet. Kun kaikki on ok, palautamme rahat Paytrail-maksunvälittäjän kautta. Kaikki maksuliikenne hoidetaan turvallisesti ja automaattisesti luotettavan Paytrail-maksunvälittäjän kautta.

Tärkeitä huomioitavia juttuja:

Muistathan aina ensimmäisenä ottaa yhteyttä Bellissimaan. Näin saat joko Postin Helposti-koodin tai Matkahuollon aktivointikoodin palautuspaketin lähettämistä varten ja palautuskulusi ovat 4,90 €. Jos paketin lähettää omatoimisesti omalla kustannuksella ilman, että ottaa yhteyttä Bellissimaan etukäteen, emme korvaa asiakkaalle palautuksesta aiheutuneiden kulujen ja 4,90 € välistä erotusta.

Palautamme rahat Paytrail-maksunvälittäjän kautta heti, kun olemme vastaanottaneet palautuslähetyksen sekä tarkistaneet tuotepalautuksen. Rahojen palautusprosessiin menee yleensä muutama arkipäivä, joskus viikonkin verran.

Postiennakkona lähetettyä palautusta emme lunasta.

Vaadi Postista tai Matkahuollosta palautuskuitti todisteeksi palautuksestasi ja säilytä se. Emme korvaa kadonnutta pakettia ilman palautuskuittia.

Jos palautat kaikki tuotteet tilauksesta, palautuskulut 4,90€ vähennetään tilauksen koko loppusummasta, joka sisältää alkuperäiset toimituskulut.

Jos palautat vain osan tilauksen tuotteista, palautuskulut 4,90€ vähennetään tilauksen tuotteiden yhteissummasta, joka ei sisällä alkuperäisiä toimituskuluja.

Miksi palautus ja vaihto eivät ole ilmaisia Bellissimassa?

Pienenä yrityksenä Bellissiman on pakko veloittaa palautuksista ja vaihdoista lähetyskulujen kattamiseksi edes osittain.

Palautuksen hinta (4,90€) on asiakkaalle varsin kohtuullinen ja sitä paitsi edullisempi kuin jos asiakas palauttaisi itse paketin Postin tai Matkahuollon kautta.

Tällä tavalla, tulemalla edes vähän vastaan palautuskuluissa, haluamme helpottaa ostamista verkkokaupastamme. Toivomme, että tämä on hyvä juttu teille kaikille ihanille asiakkaille, teitä vartenhan täällä ollaan!

T. Maria Hannus-Hautala ja Sanna Hietamäki, Bellissiman kauppiassiskokset