Vaihto ja Palautus

HUOM. Bellissiman vaihto- ja palautuskäytäntöjä on uudistettu 19.3.2020. Jos olet tilannut maaliskuun 2020 alkupuolella ja haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, ota yhteyttä, niin lähetän Postin Helposti-koodin tai Matkahuollon aktivointikoodin palautuslähetystä varten.

Tilaamillasi tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.

MAKSUT:

  • Veloitamme palautuskuluja aina 4,90 €, summa vähennetään automaattisesti palautettavasta summasta.
  • Jos haluat vaihtaa tuotteita, palauta ensin vaihdettavat tuotteet alla olevien ohjeiden mukaisesti. Palautuskulut ovat 4,90 €, lisäksi veloitamme normaalit toimituskulut uusien tuotteiden lähettämisestä valitun toimitustavan mukaan (4,90 € tai 9,90 €).
    HUOM. NYT POIKKEUSAIKANA KORONATILANTEEN VUOKSI PALAUTUSKULUT 4,90 € PERITÄÄN, MUTTA TUOTTEIDEN VAIHDOSSA UUSIEN TUOTTEIDEN LÄHETTÄMISESTÄ EMME PERI TOIMITUSKULUJA!

PALAUTTAESSASI TUOTTEITA TOIMI NÄIN:

  • IHAN ENSIMMÄISEKSI OTA YHTEYTTÄ BELLISSIMAAN, KOSKA:
    • Saat palautuspaketin lähettämistä varten joko Postin Helposti-koodin tai Matkahuollon aktivointikoodin.
    • Näin palautuskulut ovat 4,90€. Jos paketin lähettää omatoimisesti omalla kustannuksella ilman, että ottaa yhteyttä Bellissimaan etukäteen, emme korvaa asiakkaalle palautuksesta aiheutuneiden kulujen ja 4,90 € välistä erotusta.
  • Varmista, että tuotteet ovat myyntikelpoisia eli käyttämättömiä ja pakattu alkuperäiseen kenkälaatikkoonsa.
  • Täytä alkuperäisen tilauslähetyksen mukana tullut palautuslomake.
  • Tuotteet voi palauttaa joko Postin tai Matkahuollon kautta kirjoittamalla Bellissimasta saamasi Postin Helposti-koodi tai Matkahuollon aktivointikoodi paketin päälle.
    • Kirjoita lisäksi Bellissiman osoitetiedot ja puhelinnumero:
      Bellissima/Sparkling Shoes Ky
      Kotisaarenkatu 3 (H-rapun viereinen tila)
      00560 Helsinki
      Puh. 0400 956 786
    • Voit käyttää halutessasi alkuperäistä tilauksen postituspussia, teippaa pussi vain hyvin kiinni, että se kestää reissun perille Bellissimaan ilman vahinkoja.
    • Huomioithan, että palautustapa (Posti tai Matkahuolto) määräytyy automaattisesti alun perin tilaukseen valitun toimitustavan mukaan.
  • Tuotteet voi palauttaa myös tuomalla palautettavat tuotteet Arabian varastomyymälään varastomyyntipäivien aukioloaikoina tai erikseen sovittuna aikana. (HUOM. Koronatilanteen takia varastomyymälä on toistaiseksi suljettu, joten tänä poikkeusaikana palautukset vain Postin tai Matkahuollon kautta.)
  • Vastaanotettuamme palautuspaketin tarkistamme tuotteet. Kun kaikki on ok, palautamme rahat Paytrail-maksunvälittäjän kautta. Kaikki maksuliikenne hoidetaan turvallisesti ja automaattisesti luotettavan Paytrail-maksunvälittäjän kautta.

VAIHTAESSASI TUOTTEITA TOIMI NÄIN:

  • IHAN ENSIMMÄISEKSI OTA YHTEYTTÄ BELLISSIMAAN, KOSKA:
    • Kun otat vaihtamisesta ensin yhteyttä, pystymme heti varmistamaan, että haluamasi uudet tuotteet löytyvät meiltä varastosta.
    • Samalla katsotaan onko uusien tuotteiden hinnassa eroa suuntaan tai toiseen ja tarkistamme toimituskulut. Tämän jälkeen laskemme mahdollisen erotuksen suuntaan tai toiseen ja sovimme mahdollisen lisämaksun suorittamisesta tai palauttamisesta kanssasi. Kaikki maksuliikenne hoidetaan turvallisesti ja automaattisesti luotettavan Paytrail-maksunvälittäjän kautta.
    • Saat palautuspaketin lähettämistä varten joko Postin Helposti-koodin tai Matkahuollon aktivointikoodin.
  • Palauta vaihdettavat tuotteet palautusohjeiden mukaisesti.
  • Vastaanotettuamme palautuspaketin tarkistamme tuotteet ja kun kaikki on ok, laitamme haluamasi uudet tuotteet matkaan.
  • Perimme palautuksesta 4,90 €, sekä uusien vaihdettavien tuotteiden lähettämisestä veloitamme normaalin toimitusmaksun valitun toimitustavan mukaan (4,90 € tai 9,90 €).
    HUOM. NYT POIKKEUSAIKANA KORONATILANTEEN VUOKSI PALAUTUSKULUT 4,90 € PERITÄÄN, MUTTA TUOTTEIDEN VAIHDOSSA UUSIEN TUOTTEIDEN LÄHETTÄMISESTÄ EMME PERI TOIMITUSKULUJA!

TÄRKEITÄ HUOMIOITAVIA JUTTUJA:

  • Palautamme rahat Paytrail-maksunvälittäjän kautta heti, kun olemme vastaanottaneet palautuslähetyksen sekä tarkistaneet tuotepalautuksen. Rahojen palautusprosessiin menee yleensä muutama arkipäivä, joskus viikonkin verran.
  • Postiennakkona lähetettyä palautusta emme lunasta.
  • Vaadi Postista tai Matkahuollosta palautuskuitti todisteeksi palautuksestasi ja säilytä se. Emme korvaa kadonnutta pakettia ilman palautuskuittia.
  • Muistathan aina ensimmäisenä ottaa yhteyttä Bellissimaan. Näin saat joko Postin Helposti-koodin tai Matkahuollon aktivointikoodin palautuspaketin lähettämistä varten ja palautuskulusi ovat 4,90 €. Jos paketin lähettää omatoimisesti omalla kustannuksella ilman, että ottaa yhteyttä Bellissimaan etukäteen, emme korvaa asiakkaalle palautuksesta aiheutuneiden kulujen ja 4,90 € välistä erotusta.

MIKSI PALAUTUS JA VAIHTO EIVÄT OLE ILMAISIA?

Pienenä yrityksenä Bellissiman on pakko veloittaa palautuksista ja vaihdoista lähetyskulujen kattamiseksi edes osittain. Palautuksen hinta asiakkaalle 4,90 € on kuitenkin varsin kohtuullinen ja sitä paitsi edullisempi kuin jos asiakas palauttaisi itse paketin Postin tai Matkahuollon kautta. Tällä tavalla, tulemalla vähän vastaan palautuskuluissa, halusin uudistaa Bellissiman käytäntöjä ja helpottaa ostamista verkkokaupasta. Toivon, että tämä on hyvä juttu teille kaikille ihanille asiakkaille! Teitä vartenhan täällä ollaan! T. Maria Hannus-Hautala, Bellissiman kauppias

Bellissima_korkkarit
Vieritä ylös